==========================================================================
Ruud Molenaar: Hallo mijn naam is Ruud Molenaar .Ikheb een aantal jaren geleden een jukebox gekocht bij de heer Bleumink. Dejukebox heeft goed gespeeld, maar kreeg toch problemen. Na een jaar of 12zonder onderhoud te hebben gehad naar de heer Bleumink gebeld. Die gaf me hetnummer van Marcel Bogert. Hij kwam kijken en maakte hem weer aan de praat. Hijstelde voor om de jukebox te brengen naar hem te brengen, voor een completeopknapbeurt. Dat is ook gebeurd en hij heeft uitstekend werk geleverd. DeWurlitzer 1900 uit 1956 galmt weer als vanouds. Ik vind dat Marcel een prettigpersoon en duidelijk persoon is. Hij geeft ook goede adviezen. Ik hoop in detoekomst zaken te kunnen blijven doen met hem.
==========================================================================
Sam Schillemans (Zwijndrecht-Holland): Mijn jukebox de Seeburg Discothequehad ik gekocht als opknapper. Helaas kreeg ik dat opknappen niet voor elkaar.Marcel bleek een lot uit de loterij. Wij brachten de jukebox bij hem thuis enhij demonteerde het mechaniek en maakte het weer gangbaar. De versterker,autospeed en de selectie unit werden gereviseerd en de luidsprekers hersteld ofvervangen. Nu heb ik weer een jukebox die prima speelt en er prachtig uit ziet.Dat uiterlijk was de reden van aankoop, maar de techniek blijft hetbelangrijkst en die heeft Marcel als geen ander onder de knie.Garantieafspraken komt hij na: bij een storing in de selectie kwam hij datgratis oplossen. Het is een echte liefhebber en zijn prijzen zijn zeker niet commercieel.
==========================================================================
Huub Bakermans (Eindhoven-Holland): Ik heb Marcel Bogert gevonden via internet. Na een afspraak gemaakt te hebbenis hij op een avond gekomen. Na enkele minuten heeft hij het euvel gevonden. Erwaren tandjes afgebroken van een transport wiel.
Ondertussen zijn de tandjes gerepareerd. Dithad hij thuis al gedaan,omdat hij bij het eerste bezoek bepaalde onderdelen vande jukebox had meegenomen naar huis.
Marcel is erg strikt met afspreken qua tijd.Spreek je af op een tijd, dan is hij er ook altijd. Erg vinden om een jukeboxenmonteur te hebben die zich aan afspraken houd.
Mijn Wurlitzer 1800 doet het weer perfect.
Ik heb het contact als zeer prettig ervaren.
==========================================================================
HermanScheepstra (Leeuwarden) – Holland:
Ik heb één keer een beroep op Marcel bogert gedaan via de mail om een defect vanmijn jukebox op te lossen. Door zijn advies wat het probleem zou kunnen zijnspeelt mijn jukebox weer helemaal goed.
Ik woon in Leeuwarden dus niet naast de deur vandaar dat ik het advies via de mailheb gevraagd even langs komen daar is de afstand te ver voor.
Mochtik ooit in de buurt komen dan kom ik zeker langs of mocht ik nog ééns eenprobleem met de box hebben dan weet ik waar ik moet zijn voor een deskundig envriendelijk advies bij Marcel.
Heb nog wel zijn mail adres maar ben zijn woonadres kwijt zou u mij dit nog éénswillen doormailen.
==========================================================================
Bende Vries (Tilburg)- Holland:
ViaGoogle ben ik op www.seeburg-jukeboxes.nl terechtgekomen. Ik heb hem enkele vragen gesteld enom advies gevraagd. Als antwoord heb ik een zeer uitgebreide mail terug gehadwaar je uit kan opmaken dat hij het niet alleen voor het geld doet maar zekereen passie voor jukeboxen heeft. Dit kom je bijna niet meer tegen injukeboxwereld.
Veel jukeboxplezier.
==========================================================================
Simon Zorge (Duivendrecht) – Holland:
Na een wat moeilijke start via de mail,waarschijnlijk door de drukte heb ik telefonisch contact met Marcel gehad. Ikheb toen afgesproken om in het nieuwe jaar een afspraak te maken om de onderdelen van mijn Wurlitzer 2100 bij hem te brengen. Dinsdag 02 februari 2010 benik met mijn zoon bij marcel geweest om de onderdelen van mijn Wurlitzer 2100 afte leveren
Na gezellig een kop koffie te hebbengedronken en over jukeboxen te hebben gesproken moet ik zeggen dat ik in marcelveel vertrouwen heb gekregen hij weet waar hij over praat , ik heb daarom ookde onderdelen met heel veel vertrouwen bij hem achter gelaten .
Hopende dat dit het begin van een fijne relatie van onze jukebox hobby wordt
==========================================================================
Peter Turpijn (Twist-Duitsland):
Marcel Bogert heeft mij uitstekend en met enthousiasme geholpen bij de problemen vanmijn SMC I Seeburg.
Na verwijdering, ter identificatie van de 40 pins microchip enherplaatsing, ging er van alles verkeerd.
Met zijn uitstekende adviezen heb ik de situatie weer hersteld .
Nogmaals dank, ben blij dat er nog kennis bestaat omtrent de zeer ingewikkelde Seeburg chip.
==========================================================================
JohanBaeyens (België):
Zoalsvelen is een jukebox een lange droom geweest. Niet omdat het zo duur is, wantdat valt wel mee maar omdat je niet goed weet wat voor een jukebox je wiltkopen en waar je ze kan kopen. Het was toevallig dat ik op www.2dehands.be een jukebox had gezien. In feite was hij al verkocht.De verkoper had er drie, maar er was er één die me direct beviel, namelijk deSeeburg SMC1 Disco.
Ik kende er niets van. Het leek me dan ook een goed idee wat te kijken op hetinternet, en zo kwam ik op de website terecht van Marcel Bogert. Het was eenbeetje apart, maar de eerste jukebox van Marcel was ook een Seeburg Disco. Ikstuurde direct een mailtje om wat meer te weten te komen over dit model. Dereactie was zeer snel. Na een paar mailtjes met extra tips kocht ik de jukeboxin de hoop een goede machine te hebben gekocht. De machine zag er ook goed uitmaar helaas viel het toch tegen. De jukebox speelde een aantal dagen redelijk maar daarna washet afgelopen. Ik had maar één mogelijkheid en dat was dan ook Marcelbenaderen. Nadeel is alleen dat hij in Nederland woont en ik zelf in Belgiëwoon. Ik zeg eerlijk dat ik ook heb gemaild met andere herstellers (dichterbijhuis) maar dat viel dik tegen.
Na een aantal mails met Marcel heb ik dan besloten de jukebox naar Nederland tebrengen voor een revisie en herstelling. Ondertussen is de machine terug thuisen speelt hij terug zoals vroeger. Ik was een beetje emotioneel, hoe raar hetook klinkt, toen ik de eerste plaat hier thuis draaide.
Ik ben enorm onder de indruk van Marcel. Hij geeft raad, beantwoord graag en snele-mails, en ik heb er wat gestuurd, dus ik kan weten hoe hij met e-mails omgaat. Ook de herstelling is vlot verlopen. Ik kan ik hem niet genoeg danken…De jukeboxfibe heb ik nu wel echt te pakken.
==========================================================================
MariskaBogert (Nieuwegein) – Holland:
Mijn Seeburg jukebox wilde de plaatjes niet meer draaien.
Marcelheeft er naar gekeken en dingen schoongemaakt en bij gesteld en nu draait hijde plaatjes weer.
Ik was erg tevreden over Marcel hij werkt kundig en snel.
Voor de halfjaarlijkse controle vraag ik Marcel zeker weer.
Marcel bedankt.
==========================================================================
Fred Tebbens & Clément van der Vegt (Zoetermeer)- Holland: Ik was opzoek naar een Jukebox, en na een hoop zoeken en zoeken viawww.marktplaats.nl en diverse website’s ben ik via via op de site vanwww.seeburg-jukeboxes.nl terecht gekomen.Ik dacht van laat ik maar eens mailen,misschien dat deze man wat voor me kon betekenen.Hij heeft me zeer goed tewoord gestaan, en daaruit kan je al halen dat hij echt weet waar hij het overheeft.Ik ben door de zoektocht op www.marktplaats.nl tegen een leuke kastopgelopen. Ik dacht van laat ik die Marcel nog eens mailen, en vragen wat ikzou kunnen doen. Vanaf toen hebben we dingen besproken via de telefoon. Via detelefoon heeft Marcel me uitgelegd wat en waar ik op moet letten voor een goedeaankoop. Ben dus gaan kijken naar een ROWE AMI JAL 200. Deze was uit Amerikageïmporteerd. Door zijn expertise via de telefoon, heb ik besloten deze (nietwerkende kast) mee te nemen. Marcel zei tegen mij als de belangrijke onderdelener in zitten dan kan het geen kwaad en als hij er na zou kijken hij hem welwerkend zou krijgen. Ik gevraagd wanneer hij tijd had om te komen. Toppie 2 dagen later staat hij opde stoep, met een koffer, en een hoop onderdelen. Een paar bakken koffie lateren laat ik zeggen…
hij ging weg en hij speelt weer alseen trein. Hier en daar heeft de jukebox nog zijn mankementen. Maar daar gaat Marcel ooknog naar kijken. Alles op zijn tijd. Ben blij dat de Jukebox het doet en dat ikplaatjes kan spelen met de jukebox.
Elke keer weer kijken naar nieuweplaatjes. Alles doet het weer, nou dan mag je toch wel zeggen dat Marcel er wel verstandvan jukeboxen heeft. Marcel, Toppie. En ik weet je te vinden. Dus kom op, koopeen jukebox. Al doet hij het niet Marcel heeft de kennis en krijgt hem wel weervoor je aan de praat. Gun een Jukebox een tweede leven.
==========================================================================
Henri Barten (België): Na een aantal minder positieve ervaringen was ik enigszins sceptisch tenaanzien van jukebox reparateurs. Marcel heeft alle verwachtingen echter volledig waargemaakt, en is eentechnicus puur sang, die het functioneren van een jukebox tot in elk detailbegrijpt. Volgens mij vindt hij het pas echt leuk als hij het even niet begrijpt, maarwat hij vandaag niet weet, weet hij morgen. Het meest prettige is dat hij van zijn kennis geen geheimen maakt, en jeinformatie geeft over je jukebox geeft wat je wilt weten. Wat zijn de zwakkepunten, wat je zelf kunt doen. Hij geeft vooraf nauwkeurig aan wat de mogelijke problemen en de daar aanverbonden kosten zijn, en komt de gemaakte afspraken na. Ik kan Marcel van harte aanbevelen, want hij heeft mijn AMI J weer piek fijn inorde gebracht.
==========================================================================
Gertie Buitenhuis (Apeldoorn) – Holland: Marcel is een echte vakman. Hij heeft mijn Wurlitzer 1100 technisch totaalgerestaureerd, en speelt na jaren nog als nieuw!! Ook is hij bezig geweest metmijn Wurlitzer 61.
==========================================================================
Hans in ‘t Veen (Bergschenhoek) – Holland: Prima contact, komt belofte na. Zorgvuldig en technisch hoogstaand. MijnSeeburg V200 en Wurlitzer 2000 waren ook zeer tevreden.
==========================================================================
Willem Bleumink (Colmschate, gemeente Deventer) – Holland: Ik heb zeker 20 jaar jukeboxen gerestaureerd. Ik heb verkocht in binnen- enbuitenland, het was een fantastische bezigheid. Ik heb contact gehad metdiverse mensen die op het technische vlak zaken voor me regelden, dit omzekerheid qua garanties te kunnen bieden. Vaak gaven versterkers al snel weerproblemen, mechanieken gaven storingen, afspraken werden niet nagekomen doordeze technici, prijzen die ze vroegen rezen de pan uit . Af en toe zat ik metmijn handen in mijn haar! Erger nog, hun onbetrouwbaarheid kwam na verloop vantijd naar buiten!
Tot ik eigenlijk per ongeluk in contact kwam met Marcel Bogert. Eerst dachtik, wat zou deze jongen voor mij kunnen betekenen. Na een dag stond ik perplex,wat een technisch geheugen. Hij had nog nooit een Ami H gezien. In 1 dag haaldehij de machine compleet uit elkaar, alle onderdelen lagen de volgende morgenverspreid door geheel mijn werkruimte, motoren totaal uitelkaar, echt alles, ikwist niet wat ik zag ! Nooit zou hij het weer in elkaar krijgen. Maar………….niets van dit alles, alles werd weer in elkaar gezet, afgesteld en dejukebox speelde alsof hij fabrieks nieuw was, onvoorstelbaar.
Dit had ik nog nooit meegemaakt, zo een techneut, en ook zeer belangrijk,zijn afspraken kwam hij na. Ik heb nooit enig moment getwijfeld aan de bedragendie hij vroeg. Veel jukeboxen heeft hij voor mij afgesteld, tot volletevredenheid van mij en diegene die een jukebox afnam . Ik heb nooit enigprobleem met hem gehad, ik kan Marcel aan iedereen van harte aanbevelen . Hij zal en kan ieder probleem oplossen , tegen een zeer reeële vergoeding.
Marcel veel succes gewenst.